1638656gqyc6g49jx.gif

Heippalihei taas ystävät hyvät !

Ja TOTTA, viikonloppu se taas tuli  Yllättynyt Voi ihme sentään tätä ajan nopeaa menoa ! Tukka suorana saa juosta että ehtii perässä !!

Mullakin on taas vapaa viikonloppu ja siitäpä nautin. Ilta-aamuvuorot tuli tehtyä mukavasti töissä ja sitten eilenillalla menin puoli kahdeksaksi Hannen ja Henken pikkupoikien unosia vaalimaan , Hanne ja Henke menivät johonkin konserttitapahtumaan. Sielläpä ilta sujui "rattoisasti" sohvalla lojuen, telkkaria katsoessa ja yläkerrasta kuunnellen mahdollisia ääniä, mutta ei kuulunut kuin kerran ja silloin Alexander sipsutteli huoneestaan aulaan ja  kun menin sinne, pikkupoju meni lujaa vauhtia takaisin sänkyynsä silmät hämmästyksestä pyöreinä, kun näki että se olin minä  Nauru  Siinä häntä peitellessäni sanoi sitten,  mummiiii ! On ne ihania nuo pienet kullanmurut !

Vasta tänään minä sain täältä tipuset pois ! Maalatut kanamunat laitoin taas visusti niiden omiin laatikoihin, että ovat ehjiä ensi vuonnakin ja tipuset kans hellästi semmosiin pääsiäismunien sisälle ja sitten kaikki omaan laatikkoon, jossa mulla on pääsiäiskoristeet  Hymy Silleen mulla on joulukoristeetkin.

Aika viileä tänään, mutta aurinkoista kuitenkin. Nämä kaksi päivää mulla on vapaata, joten aion ottaa vain leppoisasti päivät ja koota voimia maanantaille, jolloin jälleen aamuvuoro.

Kaikille toivottelen oikein rentouttavaa, hyvää viikonloppua ja voikaahan hyvin !!!