1763321.jpg

 MARJUKKA haastoi minut tämmöiseen kivaan kerhoon  :D

Tehtävänanto : " Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä.  Heidän tulee myös kirjoittaasäännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä".

Muutama paljastus minusta  :)

1. Aamuisin, ennenkuin laitan kahvia porisemaan, jos sattuu pannun pohjalla olemaan kahvia, minun on otettava siitä luraus, siis kylmää kahvia  :O Siis kai kahvhammasta kolottaa niin paljon että äkkiä on saatava kahvia, vaikka ei niin hyvältä maistuiskaan !

2. Töistä kun tulen kotiin, ensimmäisenä veskiin ja siellä rasvaan jalkani jalkavoiteella ja laitan pörrösukat, ihanan pehmeet ja lämpimät jalkaani. Ihanasti rauhoittaa särkeviä, väsyneitä ja turvonneita jalkojani :)

3. Kun menen suihkuun ja olen yksin kotona, luonnollisesti laitan ulko-oven lukkoon, mutta laitanpa lukkoon vielä kylpyhuoneenkin oven ja jossain vaiheessa on ihan pakko kurkistaa suihkuverhon takaa, että varmasti olen yksin  :)

4. Kun tulen jostain kotiin, minulla on ihan ensimmäiseksi otettava selvää, missä on Elvis, ellei ole ovella vastassa  :D  Sitten vasta voin täysin kotiutua ja rentoutua !

5. Kun lähden jonnekin, joka kerta täytyy laittaa hajustetta ! Ihan kuten Kaarina-sisarellanikin on tapana tehdä  ;)

 

Jokohan Näillä minut hyväksyttäisiin Omituisten otusten kerhoon, mitäs sanot Marjukka  ;)  Nämä nyt tuli mieleeni , mutta varmasti on toki paljon muutakin !

 

Ja nyt mulle tuli kyllä pieni ongelma että ketäs haastaisin, sillä Elvis blogillaan ehti haastaa jo ainakin kahta, joita minun piti haastaa  ;)  Monet ovat tämän haasteen jo saaneet ja niinpä kaikki, jotka eivät ole vielä saaneet haastetta ja lukevat tämän, ottakaa haasteeni vastaan !!!

Ai niin sitten vielä pieni vihjaus, että minulla on kuvasivujeni alimmaisena YSTÄVÄKIRJA  ;)  Olisi kiva, kun kävisitte siellä  :D

Kaikille mukavaa, hyvää päivän jatkoa !!!