Tervehdykset teille ystävät hyvät !

Jälleen ollaan viikonlopussa ja vieläpä maaliskuun viimeinen viikonloppu ! Ensi viikolla alkaa jo huhtikuu  Yllättynyt Nopeasti nämä vuoden kolme ensimmäistä kuukautta ovat menneet.

Minä olen ollut todella nyt huono ja saamaton sekä päivittämään että kommentoimaan  Päättämätön  Mutta voin kertoa että en ole oikein voinut hyvin. Mieli tahtoo olla aika maassa, nukun huonosti yöt ja ei ihme jos aina väsyttääkin. Mutta toivotaan että tilanne muuttuu ja mieli virkistyy jälleen ! Olen ollut töissä ja nytkin on meneillään työviikonloppu, tänään iltavuoroon ja huomenna aamuvuoro. Mikä kamalinta, nyt sitten pitää kellojakin siirtää tunnilla eteenpäin, ja näinollen mulla tulee ensi yö tuntia lyhyemmäksi ! No huomisen jälkeen mulla on sitten pari vapaapäivää.

Ella-marsu on kotiutunut todella hyvin ja on niin vilkas ja iloinen pieni kullanmurunen  Nauru Eilen kun otin sitä syliini, hyvä jos siinäkään enää pysyi, on niin touhua täynnä kaiken aikaa. Ja kuikuttaa tosi kauniisti !

Tämän kuvan ja sanojen myötä toivotan teille kaikille mitä parhainta viikonloppua ja hyviä vointeja !!!