Siitä on jo pitkä aika kun MONINAINEN antoi minulle haasteen kertoa kuusi satunnaista asiaa itsestäni ! Ja nyt sen teen vihdoinkin :)

1. Olen sydänjuuriani myöten perherakas !  Perhe, lapset, Hanne ja Minna , lastenlapset, sisarukset, varsinkin Kaarina lapsineen  ja lemmikkieläimet ovat minulle kaikki kaikessa ! Elämäni suuri rikkaus ja sisältö ! Ja nuo ihanat mummin mussukat, Alexander ja Kevin, kun ajattelenkin heitä, saa onnen tunteen sydämessäni niin suureksi :D

2. Koti, ei voi olla parempaa paikkaa kun oma koti kullan kallis :) Kotini , jossa viihdyn ja on oikein semmoinen "rauhan tyyssija" minulle ollut aina.

3. Keittiössä varsinkin olen himosiivooja !! Joka kerta kun menen keittiöön, ensimmäisenä otan tiskirievun käteeni ja putsaan tiskipöydän, hellanpäällisen ja sivupöydät, ne täytyy kiiltää puhtauttaan aina  :D

4. Inhoan lumipyryä yli kaiken ! Kuten nytkin kun ulkona pyryttää lunta, mielialani laskee heti vähintään nollaan :(  Voisko johtua lapsuusajan kauheista lumimyräköistä, jolloin sisareni kanssa rämmittiin viiden kilometrin pituisilla koulumatkoilla, myöhästyttiin senvuoksi koulusta ja siitä tuli sitten rangaistusta !!! Olen varma, että siitä jäi jotain traumaa. 

5. Ja nyt pläjäytän pommin ! ;)  Olen kolmatta kertaa naimisissa ja minun kohdallani se kolmas kerta toden sanoo !!!  Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä pian 10 vuotta ja se rakkaus ja henkinen yhteenkuuluvaisuuden tunne vain suurenee ajan kanssa. On käyty läpi myrskyt ja menty kaiken yli, joten kyllä tää rakkautta on ! :D  Ja nytkin kun hän on lomamatkalla, kaipaan aivan suunnattomasti ja hän minua !

6. Tietokone oli se, mitä ennen pidin maailman kauheimpana keksintönä ! :O  Olin aikuskoulutuksessa ja siellä oli daatatunteja, ällöttäviä minusta kertakaikkiaan !!! Mutta ihme tapahtui, pikkuhiljaa aloin ystävystyä sen koneen kanssa, tai paremminkin kotona ja nyt olen tietokoneen kanssa aivan eroittamattomat :)  Aamuisinkin kun olen kotona, luen lehden, keitän kahvit ja tietsikka päälle ja siitä se päivä alkaa. Ajatella ellei tätä konetta olisi, miten paljosta olisin jäänyt vaille. Siitä luen päivän uutiset, tapaan läheisiäni ja kaikki ihanat blogiystävät, jotka merkkavat mulle tosi paljon !

 

Tässä tämmöisiä satunnaisia asioita itsestäni ja en laita nyt tätä haastetta eteenpäin, koska luulen että lähes kaikki tämän ovat jo tehneet aikaisemmin .

Kaikille teille toivotan tämän mukana oikein HYVÄÄ, RENTOUTTAVAA VIIKONLOPPUA !!!