HEIPPA  !!!

OHO, onpas viikko taas vierähtänyt nopeesti  !  Aivan äimistyin, kun huomasin että kokonainen viikko taas mennyt  ja niinpä ollaan jo syyskuussa sitten ! Joten eipä voi muuta kun sanoa, että TERVETULOA SYKSY  .)

 817344.jpg

 Näiden pikku "murmeloiden" kanssa tässä meni taas hetki aikaa, kun siivottiin niille ja tulikin taas niin fiiniä että :) Mutta on nämä aika hupaisia ottaa takaisin häkkiin ja yksin sitä en voi tehdä, sillä siihen tarvitaan kaksi ! Itse lähtevät häkistään löntystelemään lattialle, mutta sitten ihan kun yhteisestä sopimuksesta ne piiloutuu kun pitäisi tulla takaisin  :D  Mutta on nämä niin ihania marsuja molemmat, Wilma ja Mimmi.  Oikeita kultakurkkuja kuikuttelemman ja viheltelemään !

Minä olin viikonlopun töissä, lauantaista maanantaihin ja tänään olen ollut todella väsynyt ! Mutta nyt minulla on koko loppu viikko vapaata ja siitä olen enemmänkin kuin hyvillään. Yritän kylläkin ensi maanantaina olevaa yhtä kurssitusta saada perjantaiksi, saas nähdä miten onnistuu, toivottavasti  !

Kake käväisi kotona syömässä ja nyt lähti juuri tuosta pihasta prätkällään, että tie vaan pöllysi  :) Onhan se mukavaa ja rentouttavaa ajella moottoripyörällää, kuka siitä vaan tykkää .

Tänään käytiin aamupäivällä kaupassa ja sitten vaan tässä olen tehnyt ne tavan omaiset kotiaskareet ja niin mitä nyt sitten oli se hauska puolituntinen noiden marsuneitojen kanssa . Elvis huitelee taas parvekkeella nukuttuaan melkein koko päivän meidän sängyssä  :)

Mutta nytpä piste tähän ja hyvää viikon jatkoa ja hyviä vointeja jokaiselle !