Tervehdyksen tuulahdukset kaikille !

Tänään ja huomenna vapaapäivät minulla ja niinpä tästä huushollista lähtee viimeiset joulujutuut, mm kuusi !

Oli ilonamme monta viikkoa ja onpa taas kurjaa laittaa se pois :O Mutta tuleepa tänä vuonna taas uudelleen :) Muuten Elvis on anatnut olla tämän kuusen paikoillaan tosi hyvin glittereitä myöten, mutta mutta, tänä aamuna kuusi oli puoliksi kaadettu, siis m itä ihmettä oli tapahtunut yön aikana  Silmänisku Mutta onneksi ei ollut kaatunut kokonaan,vaan nojasi tuota "myyssipöytää" vasten ! Kai Elvis oli ajatellut että tuo tuosta saa lähtee !

Sitten lauantaina olin Soilen synttäreillä minäkin ja laitan muutaman kuvan siitä päivästä !

Tässä siis synttärisankari Soile sekä Andreas ja Mathias ja isosisko tuolla kuvailee vastapäätä istuvaa miestään Nauru 

Mummin mussukka se tässä Alexander herkkupöydän ääressä ja keksi näyttää olevan menossa suukkuun  Silmänisku

Sitten Hanne ja Kevin tässä näin ! Kaarinan mies Timokin näkyy kuvassa .

Toinen tyttäreni Minna ja David  Hymy

Sekä vielä tämmöinen hempee kuva Kaarina-mummista ja Mathiaksesta !  Oli ihanaa olla taas juhlissa ja kokoontua lähes koko suku yhteen !!

Minä olin siis eilen töissä, puoli kymmeneen ja maanantaina aamussa. Parin päivän vapaat ja sitten jälleen koko viikonloppu töitä. Ja voi voi, maanantaina sitten tuo mun rakas mieheni lähtee kuukauden Thaimaan reisulle, voi että tuntuu jo nyt niin, niin ikävältä  Itku Kyllä varmaan monet kerrat ehdin ajatella, voi kun nyt päivät men isi hirveen nopeesti ja viikot ! Ei olla ennen näin kauan oltu erossa tämän pian 10-vuotis yhdessäolomme aikana. No minä sitten aina kirjoittelen hänen matkakertomuksiaan täälläkin .

Tuli myös jo ensimmäinen suruviestikin suomesta Lapualta  , kasvattiäitimme tyttären mies oli nukkunut pois Loppiaisena  Otsan rypistys Muistatte varmaan kun keväällä oli kuvia täällä mamman 90-vuotispäiviltä ja niissä oli myös hänen tyttärensä kuvissa.

Mutta minä meen nyt riisumaan tuota kuusta ja Kake sen kantaa sitten varastoon "lomalle". Toivotan kaikille teille ystäväiseni oikein mukavaa keskiviikkoa ja hyviä vointeja !!!