Paljon paljon lämpimiä terveisiä kaikille !

On mennyt taas useita päiviä, etten ole kirjoittanut mitään, mutta jotenkin on ollut niin väsynyt, rupsahtanut olo, ettei ole saanut itsestään senvertaa irti !

 1965949.jpg

 Voisi melkein verrata olotilaansa tähän mirriin  ;) 

Maanantaina Kake lähti sitten sinne etelä-Ruotsiin ja tulee kotiin luultavasti huomenna. Minä olin maanantain ja eilisen aamuvuoroissa ja molempina päivinä olin tosi väsynyt, kun tulin kotiin, siitä huolimatta, vaikka molemmat työpäivät  eivät olleet ollenkaan stressisiä. No eilen olin toisella osastolla, kun meillähän kaikilla osastollamme on pari kertaa kymmenen viikon aikana ns. resurspäivä ja silloin mennään toiselle osastolle, mutta siinä tapauksessa jos omalta osastoltamme puuttuu hoitaja, sitten ollaan omalla osastolla.

No sain minä kuitenkin eilen itsestäni senverran irti, että kun olin aikani löhönnyt ja levännyt sohvalla, kävin kaupassa ja imuroin ja sitten Hanne-tyttöni soitti ja juteltiin ja vaihdettiinpa muutama sana mummin pojujenkin kanssa  :D  Kevinkin alkaa tulla nyt puhelimeen  :)  Sovittiin eilen että pojat tulee mummin luo nukkumaan marraskuun lopussa yhdeksi yöksi , niin mamma ja pappa saa olla ihan kaikessa rauhassa jonkun kaverin juhlissa. Kivaa vanhemmillekin päästä joskus ihan kahdestaan.

Täällä kauniit syyspäivät jatkuu ! On luonto kyllä kaunista ja värikästä. Öisin on aika kylmää ja eilenkin oli maa kuurassa, mutta päivisin ihana aurinko lämmittää säteillään. Tosin vielä nyt ei ole oikein aurinkoa, mutta ei pilvistäkään, joten siltä väliltä :D  Olihan tämä nyt säätiedoitus  ;)

Jahas, mitähän nyt tekisi, jos menisin Elvistä kiusaamaan, joka vielä löhöö sängyssä ettei saa petattua sitä kunnolla :)

Kaikille toivotan mitä parhainta päivän ja viikon jatkoa ja hyviä vointeja ! Pirtsakkaa syysmieltä !!!