Heippalihei kaikille täällä tätä blogiani lukeville !

 959815.jpg

 Tässä jokin aika sitten kirjoitinkin, miten vanha koneeni oli loppumaisillaan ja nyt olen saanut aivan loistavan uuden tietokoneen, josta olen enenmmänkin kuin onnellinen ! :)

Mutta ei koskaan niin hyvää ettei jotain huonoakin ! Menetin nimittäin  moniakin hyviä, kiinnostavia blogeja täällä ja nyt en muista sitten millään , millä nimellä mikäkin oli ! :(  Harmillista ! Mutta te joille olen kommentoinut, jospa kommentoisitte minulle, niin löytäisin teidät takaisin ja saisin tallentaa teidät suosikkilistaani ! :D

 Ja taas viikonloppu ja tasan viikko Kevinin kastepäivästä ! Niin ja uusi kuukausikin , joka lähti yhtä reippaasti eteenpäin, kun kaikki muutkin kuukaudet !! Tätä menoa pian ollaan joulussa, TAAS !!

 Tänä aamuna olin tosi väsynyt ja nukuin lähes yhdeksään :D Kropassa aina tuntuu semmoinen työvuoro, kuin ilta-aamu. Mutta nyt mulla on kuuden päivän vapaa, ai niin, ellei oteta lukuun tiistaita, jolloin työni puolesta on semmonen kurssi, kuin sinnestimulering, mikäs tuo nyt on suomeksi, joku mielen virkistys kai ;) No sitähän tarvitaan ! Maanantaina menen ainakin poikien kanssa siksi aikaa, kun Hanne äiti menee treenaamaan :D Ja sehänm on aina oikein semmoista ihanaa laatuaikaa kun saa olla Alexanderin ja Kevinin kanssa !

 959865.jpg

 Ja tässähän se on mummin Alexander isä Henken kanssa pikkuveljensä Kevinin ristiäispäivänä ja vielä 959877.jpg

 Kevin, mummin toinen pieni kullanmuru,  tässä näin somasti äitinsä Soile-serkun sylissä kastepäivänään, eli viikko sitten :) Ja kylläpä se voimille kovasti ottikin !

 Tässä odottelen että isäntä tulisi syömään ! Olen tehnyt salaatin ja paistoin lihapullia ja perunoita, joten nälkä on ja menenpä ainakin itse jo syömään !

 Kaikille hyvää, rentouttavaa viikonloppua !